Jeg kan ikke komme

forumspørgsmål

Jeg kan ikke komme

forumspørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Jeg har onaneret flere gange, og jeg kan godt lide det, men hver gang jeg tror at jeg er lige ved at komme, siger til mig selv at jeg bare skal give slip, men der sker ikke noget. Altså jeg er klar til det, men det vil bare ikke komme. Jeg har den her bog om sex, og der står at det bare kommer når man føler at man rammer sit klimaks men jeg fattet det bare ikke. Hvad skal jeg gøre? Hvad skal jeg evt. ikke gøre?

Kommentarer

Jeg er en pige på 14 og jeg tror godt jeg ved hvad du mener. Da jeg startede på at onanere kunne jeg heller ikke komme lige i starten. Jeg tror jeg spændte for meget og var alt for opsat på at komme. Det var i badet jeg kom første gang. Jeg tog bruseren ned og gav mig rigtig god tid til at bruse mig mellem benene til jeg var helt afslappet og min skede var helt afslappet af det varme vand. Og så krampede jeg endelig helt sammen og var nød til at sætte mig ned på hug. tro mig, du er ikke i tvivl om hvornår du kommer! I dag har jeg ingen problemer med at komme. Så prøv om ikke det varme vand i bruseren kan få dig til at slappe helt af. Så skal du nok komme!

195

har også gjort det der med bruseren og det hjælper virklig hurtigt og godt og det mega dejligt

171

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program