Forvirret efter breakup..

forumspørgsmål

Forvirret efter breakup..

forumspørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 5 år 1 måned siden

okay.. så der er denne her pige min ex kæreste, hun var virkelig ALT for mig:/ for ca halvanden månede siden gik hun fra mig:(( hvilket har ramt mig så utrolig hårdt fordi hun betød alt for mig, og havde slet ikke set den komme troede alt var som det sku være men åbenbart ikke...

men selv næsten to måneder senere sider jeg her og får mærkelige fornemmelser i min mave endten når vi skriver eller jeg kommer til og tænke på hende.. og har os ændret mig til den dårlige side efter breakupet med hende.. er ikke den samme dreng som da jeg var sammen med hende føler jeg selv, Spørg hende 24/7 om alt muligt ved ikke hvad der ske eller mig... 

 

pleasse hjælp vil gerne vide hvad der sker med mig og min krop (vi var sammen i næsten 4 måneder)

Hilsen den 15-årig dreng:(

Kommentarer

Det skal nok gå over :) Eventuelt begynd til en ny hobby og mød nogle nye mennesker (behøver ikke være piger og det behøver ikke at være for at erstatte hende) Jeg tror bare det kunne være sundt for dig at ændre lidt på din hverdag så den ikke føles hullet uden hende. og måske kunne du få en god ven du kunne bruge tid sammen med i stedet for at skrive med hende :)

149

Jeg kan godt forstå at det er hårdt, især hvis du virkelig elskede hende, men sådan er livet. Det kan godt være at alt ser sort ud nu og du ikke tror at du nogensinde kommer videre, men det er jeg sikker på at du nok skal gøre. Det bedste for dig lige nu ville nok være at tænke på noget lidt andet end hende. Du kunne finde noget sjovt at lave eller nogle af dine venner at være sammen med for at tænke på noget andet og have det sjovt. Du kan også prøve at tale med nogle om det, for at komme ud med dine tanker og følelser - evt. en ven/veninde eller en anden person som du stoler på og er god at tale med.

Det lyder sikkert umuligt for dig lige nu, men om noget tid bliver det nok lettere. Og husk . Du finder nok en anden en gang ;)

 

Håber det var til hjælp :)

141

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program