Cyber mobning

forumspørgsmål

Cyber mobning

forumspørgsmål af
Michael IT Værkstedet
Oprettet 14 år 2 måneder siden

Hej Folkens

Som i nok ved har vi efterhånden ret mange muligheder for at kommunikere online. Facebook, Twitter, Live Messenger, Youtube og jeg kunne blive ved. Det har efterhånden fået navnet "Det virtuelle gadehjørne". 

Der er bare et problem, mange unge mennesker bliver dagligt mobbet over nettet, uden voksne, lærere eller forældre ved noget :(

Er det noget i kender til? Måske noget i selv har prøvet, enten som offer eller som mobber? Del jeres erfaringer med os, og giv eventuelt gode råd :)

 

Godt "Cyber"nytår til alle ;)

Kommentarer

Jeg tillader mig lige at "vække denne tråd til live" med et tilbud i skal høre om:

BuddyGuard er Red Barnets online rådgivning, hvor du kan henvende dig, hvis du har oplevet noget ubehageligt på nettet eller mobilen – det kan for eksempel være mobning, chikane eller henvendelser om sex, som har gjort dig utryg, bange, ked af det eller har fået dig til at gøre noget, du har fortrudt.

Som noget nyt bruger man sin messenger eller windows live ID til at chatte med rådgiverne. Læs mere HER

627

Tilføj kommentar

CAPTCHA
Dette spørgsmål bliver stillet for at tjekke om du er et menneske og for at forhindre automatiseret spam.
Udfyld feltet.

© Copyright 2022 - Center for Digital Pædagogik

En del af: EU's Safer Internet Program