Well idk højde og crush?

brevkassespørgsmål

Well idk højde og crush?

brevkassespørgsmål af
Jesus Kristus
15 år
Oprettet 11 måneder 1 uge siden

Okay så det bliver faktisk lige en to-i-en kinda ting her. Først af alt ik? Jeg lowkey crusher på den her dreng, ik? Fordi han er bare virkelig cute og sjov og kan spille instrumenter og ja gud han er faktisk bare virkelig dejlig. Men han har nogle tendenser til ikke at svare en eller bare sende et billede af hans pande selvom jeg har sagt at det måske bliver lidt uinteressant at snakke men så har vi lange samtaler noglegange og ja. Idk. Det forvirrer mig lidt af en eller anden grund ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Men min egentlige ting jeg lige ville spørge om, ik? Det er fordi, at sådan alle på min alder lige nu er begyndt at få kærester og har seksuelle partnere og sådan, og jeg har ikke. Og det ved jeg godt at der kan være adskillige grunde til men det forvirrer mig bare. Jeg prøver at være sød og venlig overfor alle, jeg prøver at være åben overfor alle, alt det der, så nu kan jeg ikke lade være med at tænke over om det er fordi jeg måske er grim? Eller fordi sådan, jeg er høj. Virkeligt. I hvertfald meget højere end langt de fleste piger lige er. (Jeg er 185), og det har jeg bare hørt at drenge ikke kan lide. Altså, høje piger. Jeg vil bare høre om det helt seriøst kan være rigtigt at man bliver fravalgt fordi man er lidt højere end gennemsnittet (og så alligevel ikke så frygtelig høj altså)

Svar:

Kære "Jesus Kristus"

Først og fremmest vil jeg gerne sige, at det er helt normalt at have følelser for en person og blive forvirret over deres adfærd. Det kan være svært at forstå, hvorfor personer nogen gange reagerer anderledes fra,  eller ikke altid svarer på, den måde vi håber på.

Du er bestemt heller ikke alene om at føle dig usikker omkring sit udseende eller relationer. Det er helt almindeligt at blive forvirret og usikker, især når det kommer til seksualitet og udseende.

For at starte på dit første spørgsmål, om den her dreng du synes er sød, vil jeg gerne nævne, at folk kan være meget komplekse, og der kan være mange forskellige grunde til deres handlinger. Når det kommer til drengen, du har en interesse i, er det vigtigt at huske, at kommunikation er nøglen. Hvis du føler dig forvirret over hans reaktioner og svar, kan det være en god idé at tale med ham ærligt og åbent. Forklar, hvordan du føler, og at du gerne vil have mere klarhed i jeres kommunikation. På den måde kan I begge bedre forstå hinanden og finde ud af, om der er gensidig interesse og forståelse.

Når det kommer til at have en kæreste eller seksuelle partnere i din alder, er det vigtigt at huske, at alle udvikler sig i deres eget tempo. Det er ikke unormalt at være i en fase, hvor man ikke har haft de her erfaringer endnu. Det er vigtigt at være tålmodig med sig selv, og tillade tingene at udvikle sig naturligt. Kærlighed og forhold kommer på forskellige tidspunkter for forskellige mennesker, og når tiden er rigtig. For at tackle bekymringerne kan det også være en god idé at tale med en voksen eller en ven, som du føler dig tryg ved. Måske kan de give dig støtte, vejledning og perspektiv på dine tanker og følelser. Måske kan de selv genkende nogle af de her ting.

Angående din højde, skal du huske, at præferencer og holdninger varierer fra person til person. Selvom der kan være stereotyper omkring højde og attraktion, er det ikke en universel sandhed. Du er unik, og der er ikke én enkelt standard for skønhed. Der er mange mennesker, der værdsætter og finder høje piger attraktive. Jeg synes du skal overveje at vende det og være stolt af din højde, da det er en del af din identitet, og det der gør dig unik. Det rigtige forhold vil være baseret på gensidig tiltrækning, respekt og accept af hinanden. Vigtigst af alt, husk at du er værdifuld og fortjener kærlighed og accept, præcis som du er. Det kan tage tid at finde den rette person, men det er vigtigt at fokusere på at elske og acceptere dig selv først og fremmest. Ved at være åben, autentisk og tro mod dig selv vil du tiltrække mennesker, der værdsætter dig for den du er.

Ønsker dig al held og lykke med et hele.

De bedste hilsner Kasper

cyberhuskaspers billede
Kasper fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål