Voksnig

brevkassespørgsmål

Voksnig

brevkassespørgsmål af
Siger jeg ik
12 år
Oprettet 2 år 2 måneder siden

Hej Kan man mærke når ens penis vokser?

Svar:

Hej du

Det er et rigtigt godt spørgsmål. Hvis du mener, om man kan mærke, når ens penis vokser under puberteten, så er svaret nej. Man får hverken vokseværk eller noget lignende i penis, så man kan ikke mærke, at den bliver større under puberteten. Men hvis du mener, om man kan mærke, når ens penis vokser, når man får rejsning, så er svaret ja. Man kan godt mærke, at man får rejsning, fordi der løber blod ned i penis, så den bliver hård og mere følsom.

Jeg håber, det var svar nok på dit spørgsmål. Ellers er du velkommen til at skrive igen.

De bedste hilsner
Marie

Nikitass billede
Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål