Vokser pikken langsommere hvis man onanere

brevkassespørgsmål

Vokser pikken langsommere hvis man onanere

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Vokser pikken langsommere eller senere hvis man onanere. Og er det normalt at det gør lidt ondt efter at man har onaneret.

Svar:

Hey Anonym

Der er mange myter om onani, så det er virkelig godt at få dem frem i lyset, så vi kan få dem aflivet.

Kæmpe NEJ; Pikken vokser ikke langsommere, fordi man onanerer, og det er lige meget om man onanerer lidt eller virkelig meget. Så hvis du synes det er dejligt at onanere, så kan du trygt fortsætte med det.

Efter onani, kan man godt føles sig en smule øm, men det skal helst ikke gøre direkte ondt. Og ømheden bør også forsvinde efter ganske kort tid...indenfor nogle få timer.

Hvis det er noget du ofte oplever, synes jeg du skal prøve at sætte lidt flere ord på hvordan det føles, og hvor smerten kommer fra. Er det på pikhovedet, er det forhuden, er det mere indeni pikken det gør ondt? Hvor længe gør det ondt, og sker det hver gang. Med flere oplysninger, kan vi også give et bedre svar på hvad det kan skyldes, og om det er noget du skal få kigget på.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål