Vokser den?

brevkassespørgsmål

Vokser den?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 5 år 6 måneder siden

Min penis er 16cm når den er stiv(er 13 år) hvor meget kommer den til at vokse? For den vokser til jeg bliver 20 år.

Svar:

Hej Anonym

Mange fyre tænker meget over størrelsen, så du er i hvert fald ikke den eneste med de her tanker.

Det er ganske enkelt umuligt at sige noget klogt om, hvor meget den vokser endnu...hvis den vokser mere. For det er helt rigtig at kroppen vokser helt indtil man er 20-22 år. Men det behøver ikke betyde at det er hele kroppen.
Nogle vokser meget i starten af puberteten, og så ikke så meget senere. Og man kan sagtens blive højere, mere muskuløs, eller vokse på andre måder, uden at penis også vokser mere.

En fuldt udvokset penis er i gennemsnittet 10-18 cm lang. Det betyder at din allerede er helt almindelig størrelse, i forhold til en voksen penis. Måske vokser den mere, men det kan også være, at den har fundet "sin størrelse" allerede, nu da den allerede nu er på størrelse, med en voksen penis.

Mange hilsner
Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål