Vil være kæreste med en fra min klasse

brevkassespørgsmål

Vil være kæreste med en fra min klasse

brevkassespørgsmål af
Patrik
11 år
Oprettet 3 år 5 måneder siden

Jeg vil gerne have hjælp til hvordan jeg kan blive kærester med en fra min klasse der hedder Rebecca fordi jeg synes hun har en god røv og er mega pæn det vil være en drøm for mig at være kærester med hende

Svar:

Hej Patrik,

Hvor er det dejligt, at du er blevet vild med Rebecca fra din klasse. At være forelsket er en rar og spændende følelse. Du skriver meget om, at du godt kan lide den måde hun ser ud på, og det får mig til at tænke på, om du også synes, at hun er sød eller om det mest handler om, hvordan hun ser ud?

Uanset hvad så er det en god idé at du bruger lidt tid på at finde ud af, om hun også godt kan lide dig. Det kan være svært at vide, om en anden er vild med én. Du kan prøve at starte med at blive lidt bedre venner med hende. Du kan snakke med hende i klassen og i frikvarteret, og lære hende lidt at kende. Hvis du kan mærke, at hun gerne vil snakke med dig, at hun smiler til dig og kigger på dig, kan det være tegn på, at hun også godt kan lide dig. Når I har snakket lidt sammen kan du prøve at spørge hende om, om der er nogen hun godt kan lide, og når du har mod på det, så kan du spørge hende, om hun vil være kærester med dig. De fleste vil helst spørge om det med kærester, når man er alene, f.eks. efter skole.

Jeg vil ønske dig held og lykke med det, og så krydser jeg fingre for at din drøm om at blive kærester med Rebecca kan gå i opfyldelse.

De bedste hilsner

Jeanette

Jeanettes billede
Jeanette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål