Vibrator

brevkassespørgsmål

Vibrator

brevkassespørgsmål af
Jodi
15 år
Oprettet 3 år 5 måneder siden

Hej jeg har et spørsmål, kan man miste sin mødom ved at bruge er vibrator ?

Svar:

Hey Jodi

Det hurtige og helt enkle svar er nej, du kan ikke miste din mødom af at bruge en vibrator.

Det her med at mødommen, eller jomfruhinden, som noget der springer findes ganske enkelt ikke. Det er en gammel myte, som samfund (og nok mest af alt mænd) har brugt i forsøg på at kontrollere kvinders seksualitet.

Kvinder har ikke noget der springes, og den her idé om at der er et fysisk tegn på om man har haft sex, er og bliver hokus pokus.

Det er korrekt at kvinder har en krans indenfor skedeåbningen (kønskrans). Der er IKKE en hinde, og der er IKKE noget der sprænges. Man kan sagtens bruge en vibrator, og endda have masser af sex, uden at kunne se det på kønskransen.

Så det korte af det lange er, at mødommen som en fysisk ting, der springer er en myte.

Mange hilsner Lasse

Lasses billede
Lasse fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål