Vandladning efter mens

brevkassespørgsmål

Vandladning efter mens

brevkassespørgsmål af
Natascha
16 år
Oprettet 3 år 1 måned siden

Hej hvordan kan det være at når man har haft mens så et par dag efter tisser man helt vildt?

Svar:

Kære Natascha.

Tak for dit spørgsmål. Det er ikke et fænomen jeg har hørt så ofte. Måske har du haft større træng til at drikke mere i forbindelse med at hormonerne skifter. Når man har menstruation kan livmoderen blive irriteret. Den ligger helt op af blæren og kan derved gøre denne lidt irriteret og føre til hyppig vandladning. Jeg tænker i hvert fald ikke du skal være bekymret for det.

Håber du kan bruge mit lidt ukonkrete svar.

mvh Christine, læge

ChristineRs billede
Christine har svaret på dette spørgsmål