Ung brevkasse.

brevkassespørgsmål

Ung brevkasse.

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hey Anni. Det er så super at der er noget der hedder Cyberhus. Som kan hjælpe. Hvis man har det svært. Det skal du virkelig have tak for. Men det er en ting jeg savner her på cyberhus. Det er at nu hvor der er så mange brevkasser. kan der så ikke laves en hvor det er en ung en der svare som har prøvet en hel masse selv. som har affaringer med at det kan gå godt, og skidt. For nogen gange er det bare nemmere at få modet tilbage når man høre det fra ens på egen alder, og som selv har været langt ude her i livet. Jeg ved godt i her en debat, men der kan alle bare svare også dem som måske ikke selv har prøvet. og hvis man bare gerne vil høre fra en der har været langt ude fx med mobning, selvskade,selvmord,kærester osv. ? Kærlig hilsen Sofie-Amailie.

Svar:

Hej Sofie-Amailie,

Tak for dit skriv og for dine ord om Cyberhus. Det gør mig glad, at vide, du kan bruge Cyberhus og syntes det er et godt sted at besøge.

Din ide er god. Det er en ide vi allerede arbejder med fordi flere unge har efterlyst det.

Så jeg tror du i løbet af 2010 vil opleve, at der kommer en slags ung-til-ung mulighed. Det er ikke sikkert det lige bliver en brevkasse, men vi arbejder i hvertfald på sagen - og tænker en del over hvordan vi kan lave en sådan funktion bedst muligt :-)

Tak fordi du skrev til mig med din ide - det er med til at gøre Cyberhus bedre...

Grib en hilsen herfra,

Anni M.
Cyberhus