Underlige “bule” på penis

brevkassespørgsmål

Underlige “bule” på penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 6 år 3 måneder siden

Her for nogle dage siden ca. 2-3 januar fik jeg en underlig rød bule på mit penisskaft Det gør kun en smule ondt nær man rør ved den, og kan ikke mærke det når jeg ikke rør ved den. Jeg er meget bange for at det kan være kræft Bule tingen sidder ikke på selve penissen men ude på huden, den er på undersiden Håber ik det er kræft, og tak for hjælpen

Svar:

Kære du

Det er mest sandsynligt en bums - de kan dukke op alle steder på kroppen. Hvis ikke den bliver mindre og går væk af sig selv indenfor 1-2 uger, vil det være en god ide at få din læge til at kigge på det for en sikkerhedsskyld. Det lyder bestemt ikke som kræft, men kan være en slags betændelse.

Mange hilsner

Lise

LiseJs billede
Lise har svaret på dette spørgsmål