Testikel kræft

brevkassespørgsmål

Testikel kræft

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 5 år 5 måneder siden

Hej cyberhuset her for en 2-3 måneders tid har lidt glemt hvornår. Men ihvertfald her for noget tid siden kunne jeg mærke en lille kugle på min højre testikel som så er vokset større og større her på den sidste måneds tid og nu er næsten lige så stor som min testikel jeg kan ikke rigtigt føle et særlig stort mellemrum imellem Min testikel og kuglen så ville bare lige høre om det var noget farligt eller helt normalt jeg. Tak på forhånd

Svar:

Hej med dig

Jeg ville ønske, at jeg kunne svare dig på, hvad det er du har i din ene testikel. Det kan jeg desværre ikke og du skal 100% ses af din egen læge. Ring til dem og beskriv det, som du har beskrevet her, så får du en tid. Din egen læge er vant til, at tale om og undersøge en mands kønsdele.

Så, ring og få booket en tid.

Venllige hilsener

LærkeTAs billede
Lærke har svaret på dette spørgsmål