venner

brevkassespørgsmål

venner

brevkassespørgsmål af
Anonym

jeg søger en kaste

Svar:

Hej,

Nu skriver du jo ikke så meget mere, end at du godt vil have en kæreste, men jeg vil gerne prøve at komme med et par gode råd.

Prøv at kigge dig omkring i din klasse og parallelklasse. Måske der er nogle søde fyre der, som du kunne tænke dig at blive kærester med. Du kan også prøve at snakke med dine veninder om det. Måske de har kærester og kan fortælle dig, hvordan de er kommet til at snakke med dem.

Desværre kan man ikke altid selv bestemme, hvornår man får en kæreste eller hvem man kan blive kærester med, men der skal nok være en sød fyr til dig derude en dag.

Håber du kan bruge mine råd. Ellers er du meget velkommen til at skrive igen.

Mange hilsner, Trine

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål