utro

brevkassespørgsmål

utro

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej jeg håber i kan hjælpe mig jeg har prøvet det i skrev før men det hjælper ikke håber i kan komme med noget andet som kan hjælpe. det startede sådan her. jeg var til fødselsdag hos en jeg kender sammen med min bedste ven og kæreste jeg havde hyggeligt lige indtil vi skulle i seng fordi så begyndte min kæreste at være mig utro med min bedste ven:( da de så lå og snavede hviskede jeg ind i hendes øre at jeg slår op, så lagde jeg mig til at sove næste dag sagde hun hele tiden til mig tilgiv mig men jeg sagde hele tiden nej, jeg kan ikke komme over hende fordi jeg elsker hende stadigvæk men tilgiver hende aldrig for det hver nat kan jeg ikke sove fordi jeg bare ligger og græder hele tiden, vi har mistet kontakten til hinanden jeg ville gerne have hende tilbage men hun vil ikke ha mig tilbage, så her kommer spørgsmålet: hvordan kommer jeg over hende???, har prøvet alt næsten intet af det jeg har prøvet virker, hvis jeg er sammen med en kammerat tænker jeg på hende lige meget hvad jeg foretager mig så tænker jeg på hende, det er ligesom om hun har taget mit hjerte med sig, så hvis i kan hjælpe mig så plz sig hvordan jeg kommer over hende. slo op med hende for ca. 2 måneder siden

Svar:

Hej med dig

Ud fra det du skriver, lyder det som om at du tænker rigtig meget på hende hele tiden og derfor har svært ved at komme over hende. Jeg kan godt forestille mig, at det kan være svært at komme videre, når du tænker så meget på hende.

Først vil jeg gerne sige, at jo mere du ønsker at få kontakten med hende igen, jo mere tænker du på hende. Derfor kan det være svært sådan lige at komme over hende. Det kan godt tage lang tid og det er der desværre ikke så meget du kan gøre ved. Man kan ikke bare sådan stoppe sine tanker fra den ene dag til den anden. Det tager tid og nogen gange lang tid, at komme over en person man godt kan lide.

Nu ved jeg ikke hvad du er blevet rådet til tidligere, men min bedste råd til at komme over hende er, at du prøver at fylde din hverdag ud med ting du godt kan lide at lave. Det kan være fritidsaktiviteter, være samme med venner osv. Hvis du bruger tid på andre ting, så kan det være, at det bliver nemmere at komme over hende. Måske kan du på den måde få hende ud af tankerne hurtigere. Ellers er der desværre ikke så meget andet at gøre, end at give det tid.

Jeg er sikker på, at du nok skal komme over hende på et tidspunkt, selvom det måske kan være svært at se lige nu. Men på et tidspunkt møder du garanteret også en anden sød pige og så vil du sikkert lige så langsomt glemme hende den anden.

Jeg håber for dig, at du med tiden vil komme over hende, så du ikke skal være så ked af det om aftenen når du skal sove.

De bedste hilsner Sine