Udflåd daglig

brevkassespørgsmål

Udflåd daglig

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 8 år 1 måned siden

Nu har jeg haft udflåd dagligt et par måneder. Er det tegn på jeg snart får min mens? Synes også det er lidt klamt da det bare ligger i mine trusser en hel dag. Er der noget jeg kan gøre ved det?

Svar:

Hej med dig :-)

Jeg kan godt forstå, du synes det er træls, at du hver dag har udflåd. Som du selv skriver, er det et tegn på, at du nok snart får din menstruation. Desværre er der ikke så meget du kan gøre, da det en naturlig del af pige/kvindekroppen, da det holder underlivet fugtigt.

Du kan dog vælge at gå med trusseindlæg, som du kan skifte flere gange i løbet af dagen, eller du kan skifte trusser lidt oftere, for at have en "ren" fornemmelse dagen igennem.

Mange hilsner

Christina.

Christinas billede
Christina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål