Svært valg

brevkassespørgsmål

Svært valg

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 7 år 5 måneder siden

hej brevkasse.

Jeg er en pige på 13.

Jeg har et problem for jeg kan ikke vælge!

jeg skriver sån med 2 drenge, de er begge meget søde. Men den ene er 16 og den anden 13. Ham på 16 han er sød og sådan noget, men kan virkelig også gå mig på nerverne.

Hvor ham på 13 er sød og jeg elsker ham. han går mig ikk på nervene.

Så er problemet bare hvem skal jeg vælge for ham på 16 vil hele tiden mødes med mig hvor ham på 13 han bare vil mødes en dag istedet hvor det skal være hver dag.

Hvem skal jeg vælge:'(

Hilsen den ubestemtsomme pige

Svar:

Hej med dig

Nogle gange kan man godt blive fascineret og måske endda forelsket i flere på én gang, og så kan det selvfølgelig være svært at vælge. Ud fra det du skriver i dit spørgsmål lyder det lidt som om du måske alligevel har en idé om hvem du skal vælge. Du skriver: Ham på 16 han er sød og sådan noget, men kan virkelig også gå mig på nerverne. Og ham på 13 er sød og jeg elsker ham. han går mig ikk på nervene. Jeg tænker du måske kunne fortsætte sådan en liste.

Skriv de ting ned ved hver af drengene som gør dig rigtig glad og måske også hvor glad de gør dig. Måske går ham på 16 dig på nerverne ind imellem. Men er du til gengæld endnu gladere for ham når du er glad? Hvis du nu skulle starte et forhold med en af de her drenge, hvilke forventninger har du så til det? Har du lyst og tid til at være sammen hver dag?

Prøv at skrive for og imod ned...så kan det være det bliver lettere for dig at vælge.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål