Stiv diller i kirken

brevkassespørgsmål

Stiv diller i kirken

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej.

  Jeg skal snart konfirmeres. Jeg er begyndt at blive mega bange for at få stiv diller i kirken det tager næsten to timer i kirken. Er der noget jeg kan gøre

Svar:

Hej

Jeg kan godt forstå, du er nervøs for, om du vil få stiv pik i kirken. Det vil nok føles pinligt, hvis det skulle ske, men du må tænke på, at det kan ske for alle. Og det føles helt sikkert mere pinligt, end det i virkeligheden er, da de fleste jo ved, at man ikke altid selv kan kontrollere, hvornår det skal ske. Og hvis det kan hjælpe på nervøsiteten, skal du vide, at der helt sikkert også er mange andre drenge, der er nervøse for det, ligesom du er. Dog har jeg et par forslag til, hvad du kan prøve at gøre.

1. Jeg tænker, det måske kan hjælpe, hvis du onanerer, inden du tager afsted til kirken. Så er der måske en mindre risiko for, at din pik bliver stiv igen, når du er i kirken.

2. Hvis du sidder i kirken og kan mærke, at du begynder at få stiv pik, kan du måske prøve at tænke på noget ulækkert eller noget, du overhovedet ikke tænder på. Måske vil det kunne stoppe din pik i at blive stiv.

3. Jeg går ud fra, du sidder ned det meste af tiden i kirken. Så på forhånd kan du tage dit konfirmationstøj på og øve nogle stilliger, du kan sidde i med stiv pik, hvor det ikke kan ses så tydeligt. Hvis det skulle ske, er du dermed forberedt på, hvordan du bedst kan sidde for at skjule det.

4. Du kan prøve at tage noget tætsiddende undertøj på. Det skulle efter sigende holde lidt styr på rejsningen, så den ikke er helt så synlig.

Jeg håber, forslagene virker, og at du får en god dag. Du kan eventuelt afprøve forslagene inden konfirmationsdagen, så du kan få testet, om de virker. Og måske kan du skrive et indlæg i debatten her på Cyberhus og høre, om der er nogle andre, der har nogle råd. Du finder debatten HER.

Med venlig hilsen Ditte