Små bryster?

brevkassespørgsmål

Små bryster?

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 8 år 7 måneder siden

Hej cyberhus!

jeg har et problem som er virkelig træls - det er at jeg har ufatteligt små bryster, altså virkelig og alle mine veninder har en rigtig pæn barm, men jeg har ingen.. Det har gjordt mig meget usikker på min krop, og jeg vil hverken have badetøj eller en stram bluse på mere... Kan ikke engang fylde en A60 ud... Er der noget man kan gøre? Hilsen en meget usikker Mathilde!

Svar:

Kære Mathilde

Hvor træls det end lyder, så er der altså bare nogle som hurtigere får bryster end andre. Nogle får det allerede før de er 13 år, mens andre må vente et par år til deres er voksede. Dine bryster kan nå at vokse helt indtil du bliver 19 år - så bare rolig, du skal nok nå det. Der er også nogle som ender med at få store bryster og nogle som får små bryster - og så i øvrigt en masse der får en størrelse lige midt i mellem.

Selvom det er en ringe trøst, så kan man desværre ikke gøre noget ved hvor store bryster man har, da det bl.a. afhænger af generne og kropsbygning. Så du er desværre nødt til at indstille dig på, at sådan ser du altså ud nu og stole på at du nok skal få et par bryster som passer til lige netop din kropsbygning. Selvom du synes alle dine veninder har en stor barm, så er jeg sikker på der er rigtig mange andre som dig, der også har små bryster og som måske også er træt af det.

Jeg håber du kunne bruge svaret!

Venlig hilsen Maria

MariaFPs billede
Maria har svaret på dette spørgsmål