Skuespil

brevkassespørgsmål

Skuespil

brevkassespørgsmål af
Mai
13 år
Oprettet 7 år 7 måneder siden

Hej jeg er en 13 årig pige. Jeg har altid gerne ville være skuespiller, men har ingen ide om hvor jeg skal starte, eller hvad jeg kan gå til for at blive bedre. På min skole er der ikke noget jeg føler kan hjælpe med det. Jeg har aldrig tage en drameklasse, eller været med til noget specielt, men jeg ved heller ikke hvor jeg kunne begynde. (Jeg bor på sjælland;))

Mit rigtige spørgsmål er: Hvor kan begynde med det med skuespil?

Svar:

Hej med dig

Fedt at du har fundet en interesse du rigtig gerne vil bruge mere tid på. Skuespil er vildt spændende og sjovt og der er heldigvis masser af steder på Sjælland du kan kmme igang.

Hvis du prøver at google skuespilskoler for unge dukker der en del forskellige bud på steder op. Et godt sted at starte kunne være scenekunstskoler.dk, hvor du kan finde flere forskellige skoler.

Held og lykke med det
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål