Skole?

brevkassespørgsmål

Skole?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 9 år 8 måneder siden

Hej

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at gå på en skole med skoleuniform. Men de eneste to skoler jeg kender med skoleuniform er Herlufholm kostskole og international school ikast/brande...men kender i andre?

kh mig!

Svar:

Hej med dig

Det lyder spændende at du gerne vil gå med skoleuniform. Jeg har søgt en del på internettet, og har ikke umiddelbart kunnet finde andre skoler end dem du nævner. Så jeg kan desværre ikke komme med nogle konkrete bud, eller med sikkerhed sige om der findes andre skoler.

Der er måske en studievejleder på din skole du kan spørge, men ellers findes der en hjemmeside, hvor du kan finde uddannelsesvejlederen i din kommune HER

Håber det kan hjælpe dig videre.

Mvh. Jette