Sex ved et uheld?
brevkassespørgsmål af
Dude
19 år
Jeg fandt jeres side igennem Google, håber det er i orden at skrive ind her da jeg har gået med et problem i noget tid nu og ikke ved hvem jeg kan snakke med det om.
Mig og min kæreste har været sammen i 4 år nu og her i sommerferien besluttede vi at tage på et roadtrip fordi vi begge har fået kørekort. Det var egentlig meningen vi bare ville have været os to, men for at vi måtte låne bilen skulle vi tage min kærestes søster med. Det hele gik egentlig fint nok og vi havde en rigtig god tur.
Men der var en episode en af de sidste dage hvor det var sygt varmt og vi fandt en sø som vi havde helt for os selv, fik min kæreste den idé vi skulle bade nøgen når der ikke var nogen. Jeg havde ikke lyst til at smide tøjet foran hendes søster men så kaldte hun mig en tøsedreng og ja så gjorde man det jo alligevel.
Vil lige sige at hendes lillesøster er 15 og har kæreste på så har aldrig tænkt på hende på den måde før, men fik boner på da begge piger hoppede nøgen rundt i vandet og selvfølgelig synes man jo de er frække.
Men havde ikke regnet med det der så skete, for min kæreste var ikke i særlig længe fordi hun synes der var klamme ting i søen og så var det mig og hendes søster drillende hende tilbage og sagde nu var hun tøsen.
Så mig og hendes lillesøster pjattede lidt videre og pludselig skriger hun og springer op på mig. Var lidt i chock over hun skrev noget rørte hende fod før der gik op for mig noget føltes forkert, ikke bare at jeg bar en nøgen pige i mine arme men kunne så mærke min pik var et sted den ikke skulle være.
Nåede ikke at tænke særlig meget mere for så begyndte min kæreste og råbe surt jeg skulle stoppe med at “gramse” på hendes søster og så satte jeg hende ned selvom hun ikke ville.
Har aldrig haft lyst til sex med andre end min kæreste, men er ret sikker på min pik røg op i hendes søster der. Man siger jo man ikke kan have sex ved et uheld så men er meget i tvivl om jeg kan sige jeg har haft sex med hende og om jeg har været utro?
Det er noget jeg har tænkt på lige siden, og undrer mig over hendes lillesøster ikke har sagt noget til mig hvis vi faktisk havde sex. Føler lidt hun er anderledes over for mig, altså ikke dårligt, men kan ikke rigtig forklare.
Er meget forvirret hvad jeg skal tænke om det, kan det være det bare føltes som fisse men der slet ikke skete noget men ved jo godt hvordan det føles? og burde jeg sige noget til min kæreste? Hun blev bare så sur af at jeg rørte hende søster i søen så tør næsten ikke.

Svar:
Hej med dig
Det er godt nok en svær situation og noget af et uheld du har oplevet der.
Først vil jeg sige at jeg ikke tænker I har haft sex. Lige meget om din pik var inde i hende eller ej, så forstår jeg dig sådan at det var et kort øjeblik, og i øvrigt noget der skete ved en fejl.
Dernæst er jeg meget i tvivl om du faktisk var oppe i hende. Først fordi selve situationen, hvor hun springer op på dig og med helt fantastisk præcision eller ved et helt utrolig uheld, lander sådan på dig at din pik kommer ind i hende, lyder usansynligt. Mange kan have udfordringer med at få pikken indført i skeden selvom de bruger hænderne, og kigger hvad de laver. Som jeg forstår dig stod i med underkroppen under vand, og jeg tænker at det sagtens kan føles som om du er trængt op i hende, når jeres hud mødes med vand imellem.
Jeg tænker at din kærestes søster, synes hele episoden var lidt akavet. Selv om du ikke var oppe i hende, kunne hun sikkert godt mærke at din pik var stiv, da du holdt hende, og det kan være det er derfor hun opfører sig anderledes. Det kan også være at hun slet ikke opfører sig anderledes, men at du tolker det hun gør som anderledes, fordi du selv er så opmærksom på hvor mærkeligt og akavet det hele var.
Lige meget hvad, mener jeg som sagt ikke du har haft sex, med din kærestes søster. Og derfor er der virkelig heller ingen grund til at sige det til din kæreste. Du har jo ikke været utro.
Hvis du skal sige noget til nogen, kan du måske overveje at snake med hendes søster. Fortæl hende at du faktisk har tænkt lidt over den der episode, og at du synes det var pinligt og akavet. Du kan jo sige det som det er. At du ikke helt ved hvad der skete, men at du i hvert fald synes det føltes forkert, og at du vil høre om hun er okay? Og så se hvad hun siger?
Håber du finder ud af det.
Julie