Sex i en alder af 14 år

brevkassespørgsmål

Sex i en alder af 14 år

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej i nat havde jeg sex første gang med min kæreste og jeg gav ham både hand job og blow job og han gav mig lick job og han var oppe i mig uden kondom :( .. Jeg har meget ondt i maven håber ikke jeg er gravid :(

Svar:

Hej med dig.

Jeg kan godt forstå, hvis du håber du ikke er gravid. Jeg synes det er rigtig godt, at du skriver herind, når du er i tvivl.

Det er sådan, at hvis I har haft sex og han har været oppe i dig uden kondom, så er der en stor sandsynlighed for at du kan blive gravid. Men det er slet ikke sikkert du er blevet det. Grunden til at du har ondt i maven kan også skyldes andre ting, f.eks. at du er nervøs for om du er gravid.

Jeg synes først og fremmest du skal fortælle din mor hvad der er sket og at du nu har ondt i maven. Det er godt at tale med en voksen om det, så du kan få hjælp til, hvad du skal gøre.

Hvis du synes det er svært at skulle snakke med en voksen om det, så vil jeg råde dig til at tage en graviditetstest. Sådan en test kan du købe på apoteket eller hos et større supermarked. Du kan også få din læge til at lave en. Hvis du laver sådan en test, så kan du få svar med det samme om du er gravid eller ej.

Men uanset hvad, så synes jeg det ville godt, hvis du kunne tale med en voksen om det.

De bedste hilsner Sine