Søjlen

brevkassespørgsmål

Søjlen

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Hej For en uge siden var jeg på vej i skole. Jeg fulgtes med tre af mine venner. Jeg gik ind skoledøren og tyrede mit hovede ind i en søjle. Alle døde af grin og nu kalder de mig søjleklaus eller marmorkim. Jeg har prøvet at sige at det var et uheld men de driller stadigvæk. Hvad skal jeg gøre?

Svar:

Normal

false

DA
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Table Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-language:JA;}

Hej med dig

Godt du skriver hertil, hvis der er noget du er træt af. Det er aldrig sjovt at blive drillet med noget, som man ikke selv synes er sjovt.

Det der som regel sker når man laver noget andre synes ser sjovt ud er, at de vil drille en med det i et stykke tid, og så vil de glemme det igen. Tit driller man ikke med sådan nogle ting for at gøre andre kede af det, men fordi det har set sjovt ud. Dem som driller dig, tænker måske ikke over du synes det er irriterende.

Jeg synes det er rigtig godt du har prøvet at fortælle dine venner, at det var et uheld. Er det noget som du ikke kun synes er irriterende, men som også gør dig ked af det, synes jeg du skal fortælle til dine venner, at du faktisk bliver ked af deres drillerier. Du kan måske sige det til dine venner mens I er alene- for eksempel på vej hjem fra skole.

Stopper drillerierne ikke synes jeg du skal fortælle dine lærer det, så hun kan hjælpe dig med at få stoppet det.

Jeg håber du kan bruge mit svar og at øgenavnene stopper så du igen kan have det sjovt i skolen.

Venligst Camilla

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål