Ryster XD ;P

brevkassespørgsmål

Ryster XD ;P

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

altså jeg har en kærste på 13... vi har været meget sammen.. sidst han var hjmme ved mig havde vi det rigtig sjovt... men en time før han skulle hjem lagde han armen om mig.. det viste sig at han gerne ville kysse mig.. jeg var så mega nærvøs at jeg begynte at ryste.. vi fik også snavet men jeg rystede bare helt vildt.. hva kan det skyldes? please svar så hurtigt som muligt :-D

Svar:

Kære 11 årige

Du fortæller, at du har en kæreste som du har det sjovt med, men at du blev nervøs da han ville kysse dig. Hvis det er første gang du har prøvet at kysse, er det meget normalt at blive nervøs, men det kan selvfølgelig godt forstyrre hvis du ryster rigtig meget.

Først og femmest vil jeg sige til, dig, at du skal mærke efter med dig selv, om du virkelig er klar til at kysse. Grunden til jeg skriver dette er, at mange 11 årige endnu ikke vil føle sig parate til at snave, og derfor bør du finde ud af med dig selv om du virkelig har lyst til det.

Jeg synes at du skal fortælle din kæreste, hvordan du har det, sådan at han ved, at han ikke skal presse for meget på. Han er jo 2 år ældre end dig, så han kan måske være mere klar end dig, men det er vigtigt, at du kun gør ting, du synes er rare. Det er jo rigtig dejligt at I har det sjovt, så der er ikke grund til at skynde sig med de ting der måske gør dig nervøs.

Hilsen Julie