Produkter

brevkassespørgsmål

Produkter

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hejsa Kan man godt bruge fire forskellige shampooer til håret, og balsammer? Det er fra BC bonacure fra Swartskopf. Jeg vil gerne have optimal pleje og langt og smukt, sundt hår. Jeg vasker håret to gange om ugen, men vil gerne skifte en gang imellem med shampooerne. Så kan man det? Kh Miii

Svar:

Hej med dig

Tak for dit spørgsmål. Jeg kan ikke se nogen grund til, du ikke kan bruge fire forskellige shampooer. Så længe du bare mærker efter, hvad dit hår har brug for.

Mvh Miriam