Pige på 16 år?

brevkassespørgsmål

Pige på 16 år?

brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år
Oprettet 9 år 8 måneder siden

Hej er der noget forkert i at blive forelsket i pige der kun er 16 når jeg selv er 24?

skal nævnes at jeg mødte hende og snakkede med hende til en studenterfest(hun var studentens lille søster) hvor jeg bare blev vildt forelsket, men har ikke turde gå fremad med følelsen grundet hendes alder :/ er der noget forkert i det? Hvis ikke hvordan får man bedst fortalt pigen om ens følelser uden at virke pædofil

Svar:

Hej med dig

Jeg synes det er rigtig modigt af dig at skrive og stille dit spørgsmål. Men her i Cyberhus svarer vi desværre kun på spørgsmål for unge mellem 9 og 23 år og da du har skrevet at du er 24 år, kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Jeg synes du skal prøve at skrive eller ringe til Ung Online. Der sidder frivillige unge rådgivere, der kan hjælpe dig med lige præcis sådan et slags spørgsmål. Du kan finde deres hjemmeside HER.

Jeg håber du får svar snart.

Venlig hilsen Marianne