penis

brevkassespørgsmål

penis

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 7 år 9 måneder siden

Hej jeg spekulere meget omrking om min penis er god nok.

Den er 16.5 cm lang og 13 cm bred. Det virkelig et problem for mig Fordi jeg er bange for at vise den til en pige.

Den er også lidt skæv hvilket gøre det meget værre. Har mange selvtillids problemer pga det.

Svar:

Hej med dig

Jeg kan fortælle dig at din penis er fuldstændig almindelig og normal. Ja...det lyder faktisk som om at den er præcis som den skal være.

I Danmark er en fuldt udvokset penis normalt mellem 10-18 cm lang og 8-14 cm i omkreds når den er stiv...så du dine mål er altså fuldstændig normale.

I forhold til det med at den er lidt skæv så kan du også tage det helt roligt på den front. Langt de fleste peniser er lidt skæve. Igen er det fuldstændig almindeligt og ikke noget der har nogen som helst betydning i forhold til at have sex.

Det med at være usikker på om man er god nok og om ens penis er god nok er helt almindeligt blandt fyre. Jeg tror meget af det stammer fra den idé man måske kan få om hvordan en penis skal se ud hvis man ser porno. Der har mange af mændende nogle kæmpe dillere som slet ikke normalt. Mange af de "skuespillere" der er med i pornofilm er med lige præcis pga at de har en unaturlig stor penis, så dem kan man ikke måle sig med.

Det svarer lidt til at man ikke føler sig god til fodbold hvis ikke man spiller lige så godt som Messi eller Ronaldo.

Så altså...du kan tage det helt roligt, du er lige præcis som du skal være og du kan roligt vise den til en pige. Selvfølgelig én der gerne vil se den :)

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål