nervøs

brevkassespørgsmål

nervøs

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej cyberhus. det kan godt være det her spørgsmål jeg har ikke helt passer ind lige her men i for det Allievel. jeg er en dreng på 14 år og jeg har en pige i min paralle klasse, og jeg er lidt bange for hvad hun synes om mig, så jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre jeg sidder ligesom fast et sted, jeg tænker nemlig en del på hende, jeg er bare lidt nervøs om hvad hun synes om mig, og hvordan jeg kan se det. ps. jeg kender hende godt SÅ PLEASE HJÆLP MIG

Svar:

Normal

false

DA
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Table Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Hej med dig

Det er det helt rigtige sted at stille dit spørgsmål, og jeg vil svare på det så godt jeg kan.

Du skriver, at du er bange for hvad denne her pige fra din paralelklasse synes om dig og at du tænker meget på hende. Det får mig som det første til at tænke på, om du godt kan lide hende, og måske endda er lidt forelsket? Det er ihvertfald ofte sådan man har det, når man godt kan lide en pige. Så går man hele tiden rundt og tænker på hende og på hvad hun synes om en.

Hvis det er sådan du har det og du godt kunne tænke dig at finde ud af hvordan hun har det, så har jeg et par råd til hvad du kan gøre. Du skriver at du kender hende godt, og det må betyde at I snakker sammen en gang i mellem. Dermed er der en rigtig god mulighed for at komme til at snakke og bruge mere tid med hende.

Jo mere tid du kommer til at bruge sammen med hende, jo nemmere er det også for dig at finde ud af hvordan hun har det med dig. Derfor synes jeg du skal tænke over, hvordan du kan komme til at være mere sammen med hende. Er det fx ved at følges med hende hjem fra skole, se en film sammen eller mødes med hende og hendes venner en aften?

Hvis der ikke rigtigt sker noget, så kan du overveje, at spørge hende direkte om hvad hun synes om dig. Det kan du både gøre ansigt til ansigt eller hvis det er nemmere, på facebook. Det kan være hun siger nej, men så ved du det, og du kan komme til at møde en anden sød pige.

Jeg håber du kunne bruge mit svar og at du snart finder ud af, hvad pigen fra paralelklassen synes om dig.

Venlige hilsner fra Marianne

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål