Min fødselsdag

brevkassespørgsmål

Min fødselsdag

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Halllleoooow, jeg holder min 15 års for sidste gang i min klasse fordi jeg går i 9. Og tænkte at jeg vil invitere hele min klasse, fordi det er sidste gang jeg har fødselsdag i klassen., bla bla.. Der bliver ikke noget alkohol fordi jeg ikke drikker. og det tror jeg egentlig ikke er et problem, fordi.. Ja min klassekamerater drikker ikke specielt meget. Men problemet er bare.. Jeg ved ikke rigtig hvad vi skal lave.. Altså jeg tænkte om I/du ikke kan forslå hvad vi kan lave af aktiviteter... Fordi drengene er med, og de kan måske også begynde at kede sig, og det vil jeg ikke have skal ske.. Så kan i hjælpe mig eller noget? Tak :)

Svar:

Hejsa,

Tak for dit spørgsmål - og tillykke med dine snart 15 år :)

Jeg synes at det lyder fornuftigt, at det ikke bliver en fest fyldt med alkohol, og det er dejligt at høre at det ikke er et problem.

Jeg har lidt forskellige forslag til dig, som jeg håber kan bruges som ideer til din fødselsdag. I kan evt. spille nogle spil. Enten traditionelle spil, og hvis du har mulighed for det, er Wii og/eller Singstars altid en god fest-aktivitet.
Du kan også lave et Pyjamas Party-tema, med masser af film, madrasser, dyner, chips og sodavand. Det synes de fleste er rigtig hyggeligt.

Et andet alternativ, er at holde fødselsdagen som en brunch en lørdag eller søndag formiddag, evt. med kagemand til sidst. Så slipper du i hvert fald for at nogle savner alkohol :)

Jeg håber dette leder dig videre i planlægningen af din forhåbentligt fantastiske 15-års fødselsdag :)

De bedste hilsner
Stine