Mødes med en pige?!

brevkassespørgsmål

Mødes med en pige?!

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 7 år 9 måneder siden

Hejsaaa brevkassen, så her fra omkring 2 dage siden mødte jeg en pige ved en fest, vi snakkede ikke rigtigt sammen fordi den gruppe hun var med skulle hurtigt afsted igen, men så dagen efter omkring kl 2 om natten sad vi ved bålet, der var dog lidt mange mennesker men vi sad lidt og snakkede og sårn, syntes det var utroligt hyggeligt og at hun er utrolig sød

Jeg bliver så kørt hjem fra festen ved omkring 4:30 siden, jeg skriver så en besked til hende hvor jeg fortæller hun er virkelig sød og hun lignede en på 16 år.

Efter det skrev hun tilbage, og så har vi storset skrevet hele dagen, og det tyder også på hun kan lide mig, så det jo et win win.

Men så hentyder jeg lidt til at jeg gerne ville møde med hende, jeg bor omkring 9 km væk fra hende og jeg kan sagtens cykle der om, så det skrev jeg at jeg kunne gøre

Vi aftalte så her onsdag at vi møder på en legeplads i den by hun bor i, og det ville self blive lidt akavet fordi vi skal lære hinanden at kende først.

Men så fandt jeg ud af hun har skrevet til hendes veninder/venner, de havde ikke rigtigt noget imod det.. jeg er virkelig nervøs, men jeg tænker bare at jeg burde tage mig sammen og gro nogen fucking nosser og få noget mod, jeg har ikke haft et flirt/kæreste i 15 år, og det virkelig på tide...

Deres venner jokede lidt med at de ville komme og udspionere os men hun skrev bare det var en joke, så skrev bare det var helt ok til hende

Jeg overvejer lidt at skrive om nogen af hendes venner bor i den samme by? Det er en relativ lille by så vi skal bare hygge os / lave noget på legepladsen der er i byen, men har i nogen råd hvordan jeg skal takle det her?!?!

Jeg har aldrig aftalt med en pige vi skulle mødes, eller rent faktisk MØDT en anden pige sårn

*Hun går i 8 klasse og jeg er lige gået ud af 9 klasse*

Mange tak for hjælpen! Men skriver lige til hende snart

xoxo

Svar:

Hej med dig

Det lyder dejligt og spændende for dig, at du har mødt en pige, som du synes virker sød. Jeg forstår dog godt, at du er nervøs for at mødes med hende, for det tror jeg alle ville være i din situation. Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men får dig måske bare til at være lidt mere opmærksom på hende, når I så mødes. Det er altså helt naturligt og ville næsten være skørt, hvis du slet ikke var lidt nervøs inden et møde med en sød pige. Det kan være det hjælper dig lidt, hvis du husker på, at hun højst sandsynligt også er nervøs og spændt på at mødes.

Som jeg forstår dit spørgsmål siger du, at du er nervøs for at hendes venner skulle komme og udspionere jer når I skal mødes. Hvis du mener noget andet og du gerne vil have svar på noget andet, er du selvfølgelig velkommen til at skrive herind igen. Jeg forstår godt hvis du kan være lidt nervøs over, hvis i bliver overvåget når I skal ses. Men som du siger, så har hun sagt, at det var en joke, og at de derfor ikke mente det. De har måske joket med det, fordi de er misundelige og ville ønske det var dem. I kunne godt aftale at mødes et andet sted, men hvis I allerede har aftalt hvor og hvornår I skal ses, kan det godt være du skal overveje en ekstra gang om du vil ændre aftalen, da det måske kan virke lidt usikkert for hende.

Ift. når I skal mødes, så vil det, som du også skriver, altid være lidt spændende på første møde, fordi man jo ikke kender hinanden så godt. Det lyder dog som en god ide, at mødes ude i naturen, da det måske kan være nemmere, at finde noget at snakke om, fordi der er så meget omkring jer I kan snakke om. Det kan også være der ligger en isbutik/kiosk eller lignende tæt på, hvor I kan gå ind og købe en is. Hvis du synes det kan være svært, at finde på noget, at snakke om kan du evt. komme ind på hvis I har nogle fællesvenner, hvilke interesser eller ynglingsfag I har. Én god ide er i hvert fald at spørge ind til hende, så du viser interesse. Og selvom tavshed måske kan virke akavet, så øv dig evt. i at der godt må være stille nogle gange, da det måske kan være meget rart for jer begge to. Så jeg tænker en af de vigtigste ting ift. dit møde med hende er, at du viser interesse for hende og husker, at være dig selv - for det er jo dig hun har valgt at mødes med, så derfor må hun også synes, at du virker sød.

Venlige hilsen Maria

MariaFPs billede
Maria har svaret på dette spørgsmål