Lille diller

brevkassespørgsmål

Lille diller

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej Er det normalt i 15 års alderen at ens penis er 5 cm i slap og 9 cm i stiv tilsand

Svar:

Hej med dig

Ja, det er helt normalt. Alle udvikler sig nemlig i forskelligt tempo, og der findes derfor ikke nogen gennemsnitsstørrelse for 15-årige. Men en færdigudviklet penis er i gennemsnit mellem 12 og 18 cm i stiv tilstand, og en penis er normalt først færdigudviklet når man er mellem 18 og 21 år – så der er flere år hvor din penis kan voksne endnu.

Håber du kunne bruge svaret

Venlig hilsen

Heidi