lebbesex

brevkassespørgsmål

lebbesex

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej. jeg er biseksuel. jeg spekulere dog over om man kan ha anden sex med en pige uden sexlegetøj, altså udover at kysse hendes krop, gi finger og oralsex?

kan du give mig tips til så mange slags måder man kan ha sex med en pige?

tak :-)

Svar:

Hej med dig

Du spørger til hvad du kan gøre, hvis du skal være sammen med en pige. Det lyder til at du allerede har undersøgt lidt om hvad man kan gøre, jeg synes ihvertfald at dine ideer er gode og jeg tænker faktisk at du vil finde ud af meget, bare ved at prøve og få erfaring. Du har lige et par år at undersøge videre i, for du må nemlig først have sex når du er 15 år. Indtil da, synes jeg at du skal prøve at undersøge og udforske din egen krop. Når man kender sin egen krop, sine grænser, hvad man har lyst til og ikke, er det nemlig meget nemmere og bedre, at være sammen med en anden seksuelt. Jeg har fundet nogle artikler på www.sexlinien.dk, som du måske synes er spændende. Du kan finde siden HER.

Det lyder til at du er meget afklaret omkring at du er biseksuel, og dermed både kan lide drenge og piger. Jeg får dog lyst til at sige at du slet ikke behøver vide om du er til det ene eller til det andet køn endnu, når du kun er 13 år. Du har mange år endnu at finde ud af, om du har lyst til det ene køn eller måske begge, og det kan sagtens skifte i løbet af de næste år. Teenageårene er den tid, hvor man finder ud af hvem man er og hvem man kan lide, og det kan skifte meget. Den ene dag kan man lide den ene og den næste dag den anden.

Jeg håber du kunne bruge mit svar, så du en dag får en god oplevelse, med en pigekæreste.

Venlig hilsen Marianne