Læbepiercing?

brevkassespørgsmål

Læbepiercing?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 13 år 6 dage siden

Hej:D Jeg har søgt og søgt for at finde ud af hvor gammel man skal være for at få en piercing i underlæben?? Kunne i svare mig på det, ville det være superfedt:D

Svar:

Hej med dig..

Der er faktisk ingen regler om almindelige piercinger og om hvor gammel du må være. Hvis du bor hjemme, så er det er din far og mor der har forældremyndigheden over dig. Det betyder at de har ansvaret for dig og derfor bestemmer en masse ting.

Derfor er det dem du skal snakke med og hvis de siger god for det, så er der ingen problemer i det.

Hvis du ikke bor hjemme og for eksempel på institution, er det nok en god ide, lige at spørge en af pædagogerne.:)

Kærlig hilsen

Ida