ked af det

brevkassespørgsmål

ked af det

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej jeg er forelsket i en dreng tror jeg, vi driller hinanden fk. putter lim på ens stol. og vi spiller spil sammen men det er meget sjældent. jeg tror han er forelsket i mig. og han har også engang glemt sin skoletaske i min cykelkurv da vi fulgtes. men jeg ved det ikke. om jeg skal spørge om vi skal komme sammen eller prøve at kysse ham eller kramme hinanden men hvad syntes du. Knus MIG

Svar:

Hej med dig...

Det lyder dejligt, at du er forelsket i den her dreng og ja, udfra det du skriver, så lyder det også til, at han synes du er ret sød. Men hvad skal du lige gøre nu? Det kan jeg godt forstå du er usikker på.

Jeg synes helt klart, at du først skal fortælle ham, at du synes han er ret sød og at du faktisk er lidt forelsket i ham. Jeg synes du skal finde ud af, om han har det lidt på samme måde, før du prøver at kysse ham eller kramme ham.

Det kan du gøre på forskellige måder. Den direkte måde er at sige det til ham, en dag hvor I er alene, måske på vej hjem fra skole eller når I sidder og spiller et spil.

Men du kan også skrive en sms til ham, eller hvad med et brev i hans skoletaske...:) Der er mange måder at gøre det på, men jeg tror det kunne være rart at få det sagt og høre, hvad han siger til det.

Du kan ikke vide med sikkerhed, hvad han siger, men hvis han også er glad for dig på den måde, så kan I jo prøve at blive kærester eller i hvert fald starte med at se lidt mere til hinanden i fritiden og så se hvad der sker derfra...

Du kan også prøve lige at spørge de andre unge herinde i Cyberhus. Du kan oprette en tråd i teenagedebatten her. Måske har de også nogle gode ideer...

Held og lykke med din juleforelskelse...

De bedste hilsner Rikke