Kan man det?

brevkassespørgsmål

Kan man det?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Hej Jonas. Jeg har længe tænkt om jeg kunne lave en video hvor jeg fortæller om "Retro Hoteller" om hvordan de er bygget op og hvad de indholder. Jeg ved en del om retro hoteller, og fortæller en masse ting til Sulake om hvordan de kan lukke dem ned. Så jeg tænkte om jeg kunne lave en video med jer eller mig selv og indsende den? Så vil jeg snakke om: Hvad de indholder Hvorfor de er her Hvad de bruges til Om de er ulovlige eller lovlige Hvem der driver dem Jeg er 100% imod Retro Hoteller, men jeg tænkte om jeg kunne det. Jeg er helt parat og klar til at fortælle om dem. Hav en god dag.

Svar:

Hej med dig...

Jeg er meget i tvivl om hvad det er du sprøger om...

Der sidder ingen Jonas i brevkassen her og jeg er ikke helt klar over hvad "retro-hoteller" er, men måske har det noget at gøre med Habbo?

Så jeg må bede dig om at skrive igen og forklar lidt mere om hvad du gerne vil spørge om... og hvis det er til Jonas i Brevkassen "Dig på nettet", så prøv at skrive til ham her.

Venlig hilsen
Erroll - Cyberhus