Kan ikke sætte hestehale

brevkassespørgsmål

Kan ikke sætte hestehale

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 7 år 5 måneder siden

Jeg er en meget flov pige på 13 år som ikke kan så simpel en ting som at sætte en hestehale..
Det irriterer mig helt vildt. De fleste lærer det som små, men jeg var bare ikke lige den der pige der kunne lide at få håret sat op. Jeg var rimelig "drenget" faktisk.. Så når jeg skulle have hår op, var det altid min mor der gjorde det. Sådan er det stadig. Og det er jeg mega flov over. Har ikke fortalt det til nogen som helst. Har prøvet at lære det, men føler at mit hår er umuligt at arbejde med, så jeg mister altid tålmodigheden. Har også prøvet at søge på tutorials på youtube, men der er ingen om hvordan man sætter en simpel hestehale op, fordi at det ved alle jo hvordan man gør.. Bortset fra mig.
Har i nogle tips til hvordan man hurtigt får lært det?

Svar:

Hej med dig

Jeg har været lidt rundt på youtube og tror jeg har fundet en video der kan bruges. Det er helt rigtigt at de fleste handler om mere komplicerede måder at sætte håret op på, men den her handler om en helt almindelig hestehave. Den er godt nok på engelsk, men det vigtigste er nok at se hvad hun gør. Se den nogle gange og øv, øv og øv noget mere...det skal nok lykkes.

God arbejdslyst :) Du kan se den her

Mange hilsner
Niels-Christian