hvad skal jeg vælge ?!?

brevkassespørgsmål

hvad skal jeg vælge ?!?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej jeg er glad for i har de her brev kasser det en stor hjælp så jeg håber os i kan svare på det her der er en pige i min klasse jeg godt kan li men hvordan finder jeg ud af hvordan hun kan li mig ? vi krammer tit men jeg ved ikk om det er et tegn ?

Svar:

Kære dreng

Det er dejligt at høre,at du er glad for brevkassen, og vi vil meget gerne hjælpe.

Du fortæller, at du kan lide en pige fra din klasse, og gerne vil finde ud af om hun også kan lide dig. Jeg vil foreslå, at du prøver ligeså stille at snakke med hende om det. Hvis det er svært at spørge direkte, kan du skrive et brev, hvor du fortæller lidt om hvordan du har det, og spørger om hun har det på samme måde. For eksempel kan sige til hende, at du synes hun er den sødest pige i klassen, og om hun mon har det på samme måde om dig.

Du kan også få en af dine vennner eller en af hendes veninder til at spørge for dig. Prøv at tænke over, hvordan du tror hun helst vil spørges, og så kan vælge ud fra det.

Det er svært at svare på, om det at I krammer er et godt tegn, men hvis jeg skal gætte, vil jeg tro, at det er det.

Hilsen Julie