Hmm.

brevkassespørgsmål

Hmm.

brevkassespørgsmål af
Nille
21 år
Oprettet 7 år 3 måneder siden

Jeg er en pige på 21 år, som går i skole og alt det der (ikke folkeskole selvfølgelig), men for noget tid siden kom der en ny lære/praktikant eller hvad man nu kalder det, en af mine veninder viftede bogstavelig talt med sine hænder for at få hans opmærksomhed, og så spurgte hun ham hvad han hed, og han svarede så. Han kom da vi havde valgfag og havde ikke set ham før det. Min veninde spurgte om han ville være med til at spille og det ville han godt, vi endte med at spille fisk alle 3, vi endte med at spille flere omgange lige indtil vi fik fri. Fandt så også ud af hvor gammel han er, kun nogen år ældre end mig. Jeg synes han er vildt cute og han virker til at være sød/rar. Men spørgsmålet er bare om det er normalt at man måske føler sig lidt tiltrukket af ham allerede selvom man kun har kendt ham nogen dage? Ved godt han jo arbejder på skolen nu og sådan, men vidst kun til omkring maj, så kan man vel godt nå at lære ham bedre st kende. Og hvad nu hvis det viser sig man kan lide hinanden, skal man så lade det ligge for altid og aldrig flirte eller noget? undskyld for min lange roman, men kunne ikke skrive det kort. :/

kh den forvirrede.

Svar:

Hej med dig

Ja, jeg tænker det er meget normalt at man kan få et crush på nogen efter ganske få dage. Hvis man møder et menneske som man finder spændende og fascinerende kan man sagtens opleve at få følelser og måske ligefrem blive forelsket på ganske kort tid.

I forhold til om du skal gøre noget ved det, hvis du udvikler flere følelser for ham, synes jeg det er svært at give dig et præcist svar. Som du måske selv er inde på kan det måske være lidt problematisk så længe han arbejder på jeres skole. De fleste skoler har nogle klare regler om at man ikke må have forhold til elever, og det er der nok også på jeres skkole.

Men hvis han til maj stopper, eller når du engang stopper på skolen. Tja, så kan jeg ikke se noget galt i at springe ud i det...hvis altså du har følelser for ham, og du fornemmer han har det på samme måde.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål