Hjælp

brevkassespørgsmål

Hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hejsa!

Er det normalt hvis man er 16 år og man ikke har haft en kæreste elller kysset med en pige?

Svar:

Hej med dig

Først og fremmest vil jeg fremhæve, at du er HELT normal. Der er mange, som ikke har kysset en pige eller haft en kæreste når de er 16 år. Jeg tror mange af dine jævnaldrende kammerater går med samme ønske om at få en kæreste eller kysse en pige. Jeg forstår udemærket, at det optager dig meget i øjeblikket og at det måske kan være svært at tro på, at det nok skal ske - men før du ved af det så møder du hende pigen, hvor i begge har lyst til at kysse hinanden. Og indtil da, vil jeg huske dig på, at du skal huske at nyde dine teenageår og dét at du kan have en masse sjov med dine kammerater.

Jeg håber du kan bruge svaret til noget!

Venlig hilsen Maria

MariaFPs billede
Maria har svaret på dette spørgsmål