Hjælp...

brevkassespørgsmål

Hjælp...

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej. Jeg har virkelig brug for hjælp, og ville spørge om der er et sted man kan skrive sin historie, også få svar på hvad den bedste løsning er? Tusind tak på forhånd.

Svar:

Hej med dig

Det er rigtig godt du skriver herind, for at få hjælp til det du har brug for og jeg håber at kunne hjælpe dig ved, at give dig lidt forskellige muligheder. På den måde kan du vælge det, som passer bedst til dig.

Her på Cyberhus har vi f.eks. det der hedder Livsfortællinger og her kan du skrive din historie, men ikke være sikker på at andre unge svarer dig. Så er der Debatten og her kan du spørge andre unge om råd.

Men hvis du gerne vil have råd og hjælp fra en voksen, så kan du bruge brevkasserne eller kigge forbi chatten.

Prøv linksene og læs lidt mere om mulighederne og husk at du alle steder er helt anonym.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw