han har en kærste

brevkassespørgsmål

han har en kærste

brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år

jeg er en pige på 11 år. Jeg er totalt vild med en fyr jeg laver næsten ikke andet end at side og kike på et billede af ham. prblemet er bare at han har en kærste som bor i den samme by som ham men jeg bor rigtig langt væk fra ham så hvad skal jeg gøre jeg har virklig brug for et råd

Svar:

Hej med dig.

Ja, det med forelskelse kan være rigtig svært. Især når man, som dig, tænker på ham hele tiden. Det er helt normalt at have det sådan.

Du skriver at han allerede har en kæreste. Derfor tænker jeg at det bliver svært for dig at komme til blive kærester med ham, fordi han har en anden. Det bedste ville nok være, hvis du kunne komme over ham. Jeg ved godt at det kan være rigtig hårdt og svært, fordi du er så vild med ham.

Det vil måske hjælpe dig, hvis du kunne prøve at tænke på noget andet. Du man måske prøve at gemme billederne af ham lidt væk, så du ikke hele tiden kan kigge på ham og tænke på ham. Nu bor han også meget langt fra dig, så er det måske nemmere at kommer over ham, når du ikke skal se ham hver dag i virkeligheden.

Det kan godt være det føles som om du aldrig kan komme videre og det kan gøre rigtig ondt indeni. Men det er noget alle mennesker kommer til at opleve flere gange i livet. Det er helt normalt at man bliver så forelsket, men de fleste kommer også over det igen. Så jeg er sikker på at du nok skal komme videre på et tidspunkt og også møde andre søde drenge.

Kærlig hilsen Sine