han forvirre mig!

brevkassespørgsmål

han forvirre mig!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej..... jeg har skrevet med en dreng i næsten ét år nu. da han startede med at skrive til mig, vidste jeg ikke at han godt kunne lide mig, mine veninder sagde det, men jeg kunne ikke selv se det. Jeg vidste godt at han er en player, men han havde en charme som jeg godt kunne lide, og det endte så i at vi næsten blev kærester, men han ville ikke spørge, det synes han nemlig at jeg skulle. Jeg ved så ikke om han blev sur på mig. (vi var ikke blevet kærester, men havde en lille flirt igang og det vidste alle mine venner og veninder godt) i sommerferien hvor jeg var på ferie i en måned, begyndte han så at skrive med min bedste veninde, og det vil så sige at da jeg kom hjem, kunne min veninde også godt lide ham, selvom hun vidste at jeg også godt kunne. Han stoppede så med at sms med mig, og smsede istedet med min bedsteveninde. Jeg blev selvfølgelig rigtig ked af det, jeg har mange drenge venner, men lige præcis ham drengen, var lige min type, og jeg var rigtig forelsket i ham! Da han fandt ud af at min bedste veninde ikke lige var noget for ham, begyndte han at skriver med mig igen, og ville gerne være kærester igen. Da vi stadig ikke var kommet videre med flirten, fandt han en ny pige at skrive med igen! da han så heller ikke synes hun var interessant mere, skrev han til mig igen. Vi begyndte igen igen at skrive sammen, men jeg tro at han er blevet sur på et eller andet tidspunkt fordi, min bedste veninde er blevet kærester med hans bedste ven og når de har været sammen har jeg typisk været med, og så tror jeg at han har følt sig udenfor, selvom vi har spurgt ham om han ikke vil være med. nu er problemet bare at jeg stadig er helt vildt forelsket i ham! men jeg snakker ikke med ham mere, og så har han også fundet en anden pige at skrive med igen. men hver gang jeg møder ham, går han automastisk væk fra mig, snakker aldrig til mig oppe i skolen, ligesom at han synes det er pinlig at snakke med mig! min bedste veninde siger også at han er en nar. Jeg kan jjo godt selv se det, men det er bare svært når jeg er så forelsket i ham! så nu er mit spørgsmål bare om jeg skal komme videre? og hvad jeg skal gøre hvis han begynder at skrive til mig igen?

Svar:

Hej med dig

Den kærlighed er ikke nem at finde ud af og desværre er der ikke nogen nemme løsninger. Du skriver, at du er forelsket i denne her dreng og det lyder som om, du har været det i et godt stykke tid. Det er dejligt at være forelsket, men det er ikke så dejligt, når drengen ikke virker interesseret.

Du skriver, at han går væk fra dig, når du møder ham i skolen. Det er umiddelbart ikke et godt tegn, men måske er han lige så forvirret, som du er. Det kan være han synes, at du sender blandede signaler til ham og at han ikke kan finde ud af, hvad du vil.

For at finde ud af, hvad der er sket, siden han ikke skriver til dig mere, bliver du nødt til at spørge ham. Hvis du ikke kan komme til at snakke med ham i skolen eller andre steder, så kan du ringe eller skrive til ham. Jeg synes, du skal fortælle ham, at du er forelsket i ham og så må han tage stilling til, hvad han vil.

Det lyder lidt som om du bare venter på, at han skal skrive og det skal du i hvert fald ikke. Hvis du kan lide ham, må du selv gøre noget ved det, for du skal ikke forvente at han gør noget, selvom han godt kan lide dig. Jeg ved godt, det er svært at konfrontere ham, specielt når det virker som om han ikke vil snakke med dig, men det er dig, der må tage kontrollen, for ellers får du aldrig svar på, hvordan han egentlig har det.

Jeg håber, det kan hjælpe dig lidt på vej, ellers er du velkommen til at skrive igen.

Venlig hilsen Jane