Han er sød<3!

brevkassespørgsmål

Han er sød<3!

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej har lige nogle spørgsmål:)

Jeg har noget med en dreng og han er vildt sød, han virker som den rigtige indenfor det hele tror godt jeg kunne have sex med ham vi føler os begge klar, han vil gerne kommesammen med mig og det virker jo som om det er godt men efter sommerferien skal vi noget andet der kommer nye piger og drenge så er det ikk lidt sent at få en kæreste?

Han er en af de kiksede drenge så hvis han spørger mig og jeg siger ja er jeg bange for at vi blir set som det kiksede par synes han er rigtig sød og så tænker mkm det er lige meget hvad andre tænker om os, men jeg er før blevet drillet med at jeghjem har haft en kikset kæreste så er bange for at det sker igen, så jeg ved ikk rigtig hvad jeg skal svare hvis han spørger mig efter det jeg oplevede dengang med at blive drillet?

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej:) mange tak

Svar:

Hej med dig!

Tak for dit brev. Det lyder som om, du har mødt en rigtig sød dreng, og det er jo bare dejligt for dig. Men sådan noget er heller ikke altid så let, og man kan komme til at tænke rigtig meget over, om det nu også er det rigtige, og hvad andre tænker.

Du har mange forskellige tanker omkring den her dreng, men jeg lægger især mærke til, at du skriver, at han virker som den rigtige inden for det hele. Han er sød, han vil gerne være sammen med dig, og du føler godt, du kunne have sex med ham. Det virker da som en god start, synes jeg.

Du skriver, at I skal noget andet efter sommerferien. Så vil I selvfølgelig begge to møde nye mennesker, men det synes jeg ikke behøver betyde, at I to ikke skal blive kærester. Man kan aldrig vide med sikkerhed, om man kommer til at møde en anden, eller man holder op med at være vilde med hinanden. Man skal jo ikke lade være med at få en kæreste af den grund, hvis man har mødt en, man synes rigtig godt om.

Det lyder til, du tænker meget over, hvad de andre tænker om det. Det kan jeg også godt forstå, når du tidligere har oplevet at blive drillet pga. en kæreste. Jeg synes virkelig, du skal prøve at være ligeglad med, hvad de andre tænker, selv om det kan være svært. Hvis andre kan mærke, at du er glad for ham, og at du er ligeglad med deres mening, så tror jeg ikke, det bliver ved med at være sjovt for dem at drille dig.

Jeg synes, du skal mærke rigtig godt efter inde i dig selv, hvad du føler for den her dreng. Hvis du får kriller i maven, når du ser ham, og du har lyst til at være sammen med ham, så synes jeg, du skal give det en chance. Hvis det er svært for dig at springe direkte ud i, er der jo heller ingen, der siger, I skal blive kærester lige med det samme. I kan jo blive ved med at se hinanden og lære hinanden at kende, så du kan mærke lidt bedre efter, om det skal være jer to.

Jeg håber, du finder frem til, hvad der er det rigtige at gøre for dig. Jeg ønsker dig held og lykke med det hele!

Mange hilsner

false

18 pt

false

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Table Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Line

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål