Forvirret..

brevkassespørgsmål

Forvirret..

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej! Jeg er en pige på 13 år, som er meget forelsket. Jeg har nu gået til hip hop i snart et år. Der går en rigtig, rigtig sød dreng på holdet en time efter mig. Jeg forsøger hele tiden at være i nærheden af ham, og smile til ham, og han smiler altid igen. Han er bare et år ældre end mig. Jeg kan ikke lade være med at tænke på ham, og nævner ham næsten hele tiden når jeg taler og skriver med veninderne, uden det overhovedet giver nogen mening. Problemet er bare at jeg er virkelig genert, og kan ikke tage mig sammmen til at snakke med ham. Selvom jeg virkelig gerne vil! Så jeg har fundet ham på facebook, og skriver nu en del med ham over chatten der. I starten virkede han meget nysgerrig.. Eks.: Han spurgte meget ind til mig. Som; Hvor gammel jeg er, om jeg har en kæreste, og hvor jeg kommer fra. Men ligeså stille er han nu begyndt at virke mindre og mindre intreserret i at skrive med mig. Han begynder at sende kortere svar til mig, og jeg føler hele tiden, at det kun er mig som skriver til ham, og han bare giver et svar, på spørgsmålet:( Men han sender DOG altid en smiley til mig: :), :P, :D, ♥. ... Jeg er bare virkelig forvirret.. ? Skal jeg stoppe med at skrive til ham, og vise at jeg er ligeglad?, eller skal jeg prøve at tale til ham, selvom jeg er mega genert?, for jeg vil slet ikke ane hvad jeg skulle sige.. Så har I nogle idéer om hvad jeg kunne sige til ham. <-- For jeg viil bare så gerne i kontakt med ham, og måske kunne blive kærester? Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg er så forvirret. Hilsen den generte! Ps. Har du nogle idéer til hvad jeg kunne sige, eller gøre?

Svar:

Hej med dig..

Jeg kan se at Bibi har svaret på dit spørgsmål for nogle dage siden, og jeg synes faktisk det er et super godt svar, så prøv lige at læse det en gang til og brug nogle afr de muligheder hun lister op..:)

Venligst

Trine