Brevkasse

Hjælp

Hej, jeg ved ikke om i kan hjælpe mig men nu skriver jeg ind afligevel, det er fordi her for et halvt år siden og frem til nu har min højre klunk/nos, altså man har jo sine boller/nosser/kugler i pungen, men den ene af dem, nemlig den højre er blevet enormt stor og det har den været i et halvt...

Tatjana fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Menstruation, men er på p-piller

Hej cyperhus Jeg er på p-piller og er ca. midt i en pakke. Nu har jeg fået min menstruation midt i pakken. Jeg har været sammen med en dreng for en uge siden uden beskyttelse, og skal først holde pausen om 7 dage.. derfor forstår jeg ikke, hvordan det kan være muligt min menstruation kommer nu...

Mette fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Kondom inde i mig

Hej Min kæreste og jeg var sammen for 3 dage siden, og havde opdagede at kondommet var forsvundet lidt efter, men tænkt den nok bare var et sted på sengen og tog et nyt og fortsat. Her 3 dage efter kunne jeg mærke noget stort da jeg skulle tørre efter jeg havde tisset og så at det var kondommet...

Morten fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål