Brevkasse

Sex

Jeg vil gerne prøve og have sex men ved ikke hvordan man gør? er der nogen gode "øvelser" man kan lave for man har sex for første gang?

Mai har svaret på dette spørgsmål

Bryster

Min nipples vokser ikke! Jeg er snart 13 og mine boobs er nogle donuts! jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og det er bare MEGA irriterende, hvad skal jeg gøre!

Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Hårde Knupper og Forhud

Hej jeg har en del hårde hvide knupper på min pung og ved sku ikke rigtig hvad det er og de gør kun ondt vis jeg trykker på dem hårdt! ligesom vis det var en bums der skal have et ekstre tryk. Andet spørgsmål når min penis er helt stiv kan jeg ikke trække forhuden helt tilbage på den opper flade...

Trine fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål