Forelskelse.. SLEMT'i;

brevkassespørgsmål

Forelskelse.. SLEMT'i;

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

jeg er rigtig forelsket i en dreng fra min klasse :-) men jeg bliver tit hjemme fordi jeg har mega ondt i maven'i; jeg er næsten aldrig syg, jeg har bare haft vildt ondt i maven, siden ca. 1 måned efter jeg blev forelsket i:

Svar:

Hej

Det er meget normalt at man kan have det mærkeligt i maven når man bliver forelsket. Du må prøve at tage nogle dybe indåndinger og fokuserer på noget andet.

Du kan prøve at fortælle den dreng hvordan du føler og måske kan i blive kærester. Jeg tror sommetidet at det hjælper at få sagt de ting man går og tænker meget på. Det gælder også med kærlighed.

Hvis du stadig har meget ondt i maven, vil jeg foreslå dig at du fortæller det til dine forældre, en lærer i din skole, eller en anden voksen. De kan måske hjælpe dig, så du kan komme op hver dag. Du skal ikke gå og have det dårligt fordi du er forelsket.

Måske kan der være en anden grund til at du har ondt i maven. Det er derfor godt hvis du kan snakke med en voksen.

Venlig hilsen

Denise