Brevkasse

Skal jeg bare gøre det

jeg vil rigtig gerne vil have en navlepiercing, men jeg må ikke for mine forældre. Jeg har fundet et sted der gerne vil gøre det uden at mine forældre skal give tilladelse, men jeg ved ikke om jeg bare skal gøre det eller hvad. Jeg tror de bliver pisse sure og det har jeg selvfølgelig ikke lyst...

Mai har svaret på dette spørgsmål

Min veninde ringer flere gange om dagen

Hejsa. Jeg har en veninde, som jeg virkelig holder af og virkelig sætter pris på. Her på det sidste er hun dog blevet for meget. Hun er flyttet hjemmefra og derfor ses vi ikke ligeså ofte. Det har resulteret i, at vi ofte har snakket i telefon, hvis jeg ikke er blevet kaldt på arbejde og hun...

Kylie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål

Oral når man bliver meget våd?

Jeg har et par gange fået tilbud om at modtage oral men har forløbig sagt pænt nej tak. Ikke fordi jeg ikke gerne vil for det vil jeg rigtig gerne for har hørt så meget godt om det. Men der er det i det at når jeg blir rigtig "varm" så blir jeg meget våd forneden og der siver sådan lidt hvid...

Marie fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål