et problem

brevkassespørgsmål

et problem

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

kære cyberhus mange i min klasse har meget Hår i underdelen men mange af dem er begyndt at babere sig og jeg har end nu mere end dem så jeg spurgte min veninde og hun sagde jeg skulle prøve at babere mig... men efter jeg kom ud af badet fik jeg røde knopper? hvad er det, Hvordan undgår jeg dem mange knus C.A.S.H

Svar:

Kære C.A.S.H

Jeg kan godt forstå du spørger og jeg vil gerne prøve at svare på dine spørgsmål.

Grunden til at du får røde knopper kan være fordi du har barberet til imod hårene og så reagerer din hud, fordi den ikke er vandt til det. Det er helt normalt at man får røde knopper, når man intimbarberer sig.

Du kan ikke helt undgå at der kommer lidt, men du kan undgå noget af det.

Som det første synes jeg du skal anskaffe dig noget baberskum/gel. Dernæst, så barber dig som det sidste inden du forlader badet, så er porrerne i huden mest åbne, og det skaber mindst irritation. Når du så barberer dig, så sørg for at skrabe mest med hårene og til sidst kun lidt mod hårene.

De bedste hilsner, Sine